27 Haziran 2015 Cumartesi

El boyaması porselen tabaklar


DSC02346

Uzuuuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba :)

8 aydır elimizle besleyip büyüttüğümüz atölyemiz sonunda emekleme döneminden çıkıp yürümeye başladı hatta koşuyor bile.Bir de baktım ki ben de bloggerlığı çok özlemişim. Yavaş yavaş ve emin adımlarla yeniden sayfalarıma dönme vaktidir dedim...

Bu sıralar her akşam bir başka telden çalıyorum. Bir akşam takı yaparken diğer akşam sketchbook karalıyorum derken bir de bakmışım elimde iğne iplik çarpı işi yapıyorum gibi :) Tabi atölyemizde bize yeni ufuklar açacak araştırmalara da devam...




  DSC02343

Porselen boyama da bunlardan birisi. Edding marka porselen kalemleri ile hem daha kolay hem de çok zevkli oluyor. Tek sorun yeterli ara renginin olmaması. Ama ben yine onu onunla karıştır bunu aç öbürünü koyulaştır derken aynen istediğim rekleri elde edebiliyorum. Bu boyalar fırında 25dk 160 derecede pişince yıkanabilir oluyor.

 DSC02341

Yani anlayacağınız son sürat çalışmaya devam, üretmeye devam... Henüz denemediyseniz porselen kalemlerini şiddetle tavsiye ediyorum. Keyifle kalın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...